Utolsó hetek idén

Címkék: suli

2011.12.09. 20:44

Van egy kis szünetem, írok valami szakmaibb bejegyzést is, már csak azért is, mert a végén hasznos lesz a beszámolóhoz. 

A héten a szokásos óráimon kívül egy csomót voltam a másik helyszínen. Két iskola lett tavaly összevonva, a mienk (Guerard), ahol 8. évfolyamig vannak gyerkőcök (kb. 12 éves korig), meg egy másik (Germain), ahol asszem hetediktől egészen érettségiig. Az új iskola II. János Pálról van elnevezve (zsanpóldö), kísért engem. 

Én tehát alapból a Guerard-ban vagyok, de mivel papíron már egy iskola, ezért néha elővesznek amott is. A héten például volt hat spanyolórám, meghívtak az Európa Klubba és a suliújság szakkörébe - lesz velem interjú is, nagyon mélyenszántó.

Két évfolyammal dolgoztam spanyolon, a 9.-kel meg a 12.-kel (fiatalabbak, mint az otthoniak, a 12.-esek kb. 16 évesek). A nagyobbak jófejek voltak nagyon, a kisebbek viszont teljesen kezelhetetlenek, állítólag évek óta nem volt ilyen szar évfolyam, meg amúgy is problémás korosztály, de úgy rendesen elvették a kedvem a tanítástól. Persze nincs ugyanolyan tekintélyem, mint egy rendes tanárnak, egyszer csak becsöppenek, nem tudok franciául, nem fogok osztályozni, ezek után már csak rajtuk múlik, hogy jófejek-e. 

A magyar klubba ha nem is 31-en, de még mindig sokan járnak, ma 21-en voltak, és a szokásosnál kezelhetetlenebbek, de minden tanár panaszkodik, jön a karácsony, nem bírnak már a fenekükön ülni. A hetedikesek ráadásul jövő héten már nem is nagyon járnak suliba, mert Brüsszelbe megyünk. Én is.

Szóval a magyarosokkal múlt héten megtanultuk a kiskarácsonyt, ma gyakoroltuk, megnéztük a béna találmányos videót Magyarországról, ilyenek. Rosszak voltak, úgyhogy a Boci csoki az enyém maradt. 

Kíváncsi leszek a kirándulásra, még sosem voltam ilyen szerepben sehol, pláne nem ilyen kicsikkel, 60 darab 11 éves, mi lesz itt... És nem szeretnék szétfagyni sem, köszönöm. 

(A bejegyzést már itthon fejeztem be persze, nem este kilenckor van szünetem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr533452098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása