Attila Zsoszef

Címkék: suli

2012.03.06. 23:19

Továbbra is a magyar klubot élvezem a legjobban, mert ott aztán tényleg én vagyok a főnök. 

Ma például megtanítottam nekik a számokat 1-től 10-ig, aztán József Attiláztunk. Elmondtam nekik az Altatót magyarul, elmesélték, milyennek tűnt nekik, aztán elolvastuk franciául. Mindenki kiválasztotta a kedvenc sorát. Elmeséltem azt is, hogy az én sulimba járt, és beszélgettünk arról, hogy miért halt meg 32 évesen, és miért depressziósak a költők. 

Aztán megnéztük a Hugh Jackmanes Lipton ice tea reklámot, mégis csak youtube-generáció.

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr64294301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása