Hülye helyzet

Címkék: személyes coutances

2012.02.07. 20:29

Mikor hétkor beállít Sophie, hogy elmegy, későn jön, én meg 8-kor találkoztam volna Nadiával egy sörre és egy mozira, és nincs meg a telószáma, és már nem nézi addig az e-mailjét, és az év egyik leghidegebb napja van (real feel: -12 az accu szerint), és vajon meddig fog ott állni a főtéren a hidegben? Pedig már kértem a számát, meg én meg is írtam neki az enyémet... 

Mit csináltak régen az emberek mobil nélkül? Soha nem késtek? Soha nem jött közbe semmi?

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr844076305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása