Utolsó hétvége

Címkék: személyes kaja suli coutances

2012.03.25. 12:01

Sajnos senki sem ajánlotta fel, hogy így az utolsó vasárnapomon elvinne a plázsra, úgyhogy a mai napot a szakdogának szentelem, tegnap úgysem írhattam egy sort se. 

Először ugye 9-től 5-ig a suliban nyíltnapoztam, utána meg gyors főztem egy közepesen semmilyen paprikáskrumplit és Sonyánál meg Xiaoxiao-nál vacsiztam, a két másik asszisztens a városban. 

A nyílt nap érdekes volt, mindenki nagyon kitett magáért, csak szerintem szegény látogatók unták halálra a túl hosszú beszédeket, amiben ráadásul ismételtek sok elemet sok helyszínen. A látogatókon kívül a gyerekek és én is. Többnyire a nyelvi teremben segítettem, meg én is be lettem mutatva, szóltam pár szót a magyar klubról, noha jövőre már nem leszek itt, és állítólag én vagyok az első, aki bármi ilyesmi kezdeményezésbe fogott az asszisztensek 12 (?) éves történelme alatt. 

A legizgibb a biológia-fizika terem volt, ahol kísérleteket lehetett csinálni, mikroszkóppal nézegetni dolgokat, rengeteg termés, levél, stb volt kirakva, még egy tál nagyon undi kukac is. Meg a gimnasztika terem is újdonság volt számomra felemás korláttal, gerendával meg minden, ahol az összes gyerek be tudott valami igazán tornászosat mutatni. 

Az esit vacsira már halál fáradtan mentem, Xiao rákocskákat főzött meg halas zöldségeket, én paprikáskrumplit vittem, Sonya kenyeret és banános-karamelles sütit sütött. Visszakaptam a novemberben kölcsönadott ruháimat (: 

Pár napja jelentkeztem egy álomállásra, amire még nem válaszoltak, hajaj. 

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr944338252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása