Hajrá

Címkék: személyes suli

2012.03.29. 02:25

Bastien több hónap halogatás után ma megkért, hogy főzzek vele magyarost (kell egy iskolai projektjéhez), úgyhogy az egyéb teendők mellett még boltba is futottam gombáért, és csináltunk gombapaprikást galuskával. 

Meg egy csomó kókuszgolyót és keksztekercset (a tekercselést még gyakorolnom kell), fincsi lett. Holnap még esélyes egy túrós pogácsa (rikottával), sajtos kiskifli, esetleg meggyes/diós/szilvalekváros hókifli, meg pickszalámis szendvics. Sajnos pirosarany nincs hozzá. 

Meg csináltam holnapra füzetkét, meg slideshow-t, meg gyűjtöttem ötezer képet, amit kirakhatunk kajálás közben vetíteni, huh. Egész szimpi ország ez a Magyarország, szeretnék ott turistáskodni. 

A nagymamám nem szeretné, ha tanár lennék, mert azok semmirekellőek, mind hülyék és nem csinálnak semmit, csak nyaralnak egész évben. Üzenem, hogy haha, persze. 

Anniékkal ebédeltem, kaptam búcsúajit is. 

Szakdoga meg lófütty három napja. 

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr214347053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása