Szociális élet

Címkék: személyes coutances a franciák

2011.10.13. 23:44

Hiába ülök naponta órákat a gépem mögött, nem emlékszem, mikor éltem utoljára ilyen aktív munkán kívüli életet. Les activités. Kedden francia óra (angol nyugdíjasokkal), szerdán kórus (francia nyugdíjasokkal), csütörtökön (és kedden) tollasedzés - nem csak nyugdíjasokkal. 

Szóval ma volt az első tollas, egyrészt béna vagyok, másrészt feltűnt, hogy mióta itt vagyok, most először hallottam káromkodásokat, harmadrészt minden meccs végén körbe kell puszilkodni, márpedig csatakosra izzadt szakállaknál jobb dolog nincs a világon.

Vasárnap enyém az egész ház, úgyhogy áthívtam a két másik asszisztenst főzni, úszni. A héten végre ki mertem próbálni a medencét, amitől mára egy enyhe izomlázam is lett, szégyen gyalázat.

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr313301723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása