Piac

Címkék: személyes kaja coutances

2012.02.09. 23:10

Ma végre eljutottam a coutances-i piacra. Heti egyszer van, és nekem mindig óráim vannak ilyenkor, úgyhogy eddig még kimaradt. De ma támadt egy lyukasórám. 

Képek nem lettek, egyrészt nem volt nálam a gép, mert ez ilyen spontán alakult, másrészt elég hülyének néztek már így is, hogy nem nénike voltam, mintha a vásárhelyi piacon akarnék fényképezni, itt nincsenek hozzászokva a turistákhoz. 

Egyébként nem is volt egy hasraesős élmény. A főtéren már láttam máskor is az odatelepülő 4-5 kajás standot: palacsinta, pizza, vietnámi, kolbász. Meg egy másik kis téren van a halas épület, egy kör alakú rondaság, de még soha nem láttam nyitva. No, itt ma két és fél pulton volt ez-az, de nem vettem semmit, mert Bastien nem rajong a halért, és hát többnyire kettőnkre főzök. Majd jövő héten. 

Viszont volt egy harmadik helyszín is (igen, szanaszét van szórva a piac, az utcákon is random standok itt-ott), amire eddig azt hittem, hogy valami sportcsarnokféle, de nem, ez egy fedett piac. Legalábbis egy nagy, kicsit sötét fedett hodály, amit csütörtökönként piacra használnak, másra meg még nem láttam. Ez alapján talán ki lehet találni, hogy nem a legszebb piac a világon, kicsit Ukrajnában éreztem magam, csak ott nagyobb az élet és a választék. Volt pár zöldséges, egy biozöldséges (itt vettem néhány dolgot, olcsóbb, mint a nem bio a Carrefour-ban...), egy pék, egy nyusziárus néni, néhány húsos gyér kínálattal (mondjuk már későn is mentem, 10-kor) és három sajtos. Ebből kettő elég átlagos bolti kínálattal, a harmadik meg átesett a ló túlsó oldalára, mert annyira kézműves volt, hogy azt hittem, lemásznak a sajtok az asztalról. De tényleg, olyan csúnya szürke penész volt rajtuk, hogy nem mertem venni, ennyit rólam (: Azért egy kulturáltabb darabot beszereztem, szürke penész nélkül. A sajtmániám odáig kezd fajulni, hogy nem veszek olyan sajtot, aminek nincs neve, mert akkor nem tudok róla olvasni és írni. Ismét ennyit rólam. 

Kaptam Bastien apukájától krémet a térdemre, egy hete van hatni, szurkoljatok. Holnap Caen a sulival. Az estéimet pedig a szakdogámhoz való cikkekkel töltöm. 

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr814085923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása