Ma ellógtam a munkát, bizony. Több okból is, szerintem igazán megalapozott indokokkal, és azt hiszem, senkinek nem is tűnt fel. 

Én néha hajlamos vagyok azt gondolni, hogy véletlenek nincsenek. Például ma jött egy e-mail egy volt kollégámtól, hogy jövő héttől átadó egy spanyoltanári állás egy gimiben. Pont, mikor hazaérek. Ha ez az állás az enyém lesz, akkor nincsenek véletlenek. Ha nem az enyém lesz, akkor meg igazság nincs. 

(Kivéve, ha esetleg a múlt héten megpályázott állást kapnám meg helyette, mert annak is ugyanúgy örülnék, bár annak semmi köze a tanításhoz.)

Szakdogában kilóra átléptem a minimum felét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr754341034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása