Hétfő

Címkék: személyes

2012.02.27. 21:18

Tegnap végre rávettem magam, hogy megírjam a szakdoga vázlatát, és pozitív választ kaptam rá, úgyhogy ha lassan is, de előre haladok. Zsong a fejem a sok olvasástól. 

Hétvégén Nantes és Guérande Mátéval és Zsuzsival, nagyon várom már, szükségem van egy kis cukiságra. 

Bastien szülinapja 12-én lesz, az enyém meg 9-én, úgyhogy Sophie azt mondta, 11-én vasárnap majd együtt megünnepelhetjük ("együtt fújjuk el a gyertyát"), és hívhatok másokat is, ez egy hirtelen és meglepő fordulat, kedves tőle. 

Holnap kiveszik a varratokat, közben lett egy kis hólyaghurutom, de azért alapvetően jól vagyok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr614218320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása