Az örök bizonytalanság

Címkék: személyes kaja

2012.01.27. 20:03

Általában hétkor van vacsi, néha később, néha nincs. De én sosem vagyok értesítve, hogy épp melyik érvényes az adott napra. 

Szóval megint 8 óra van, és én csak várok, és nem akarok lemenni, mert amúgy nincs semmi dolgom lent, és ha főznek, akkor az tök hülyén veszi ki magát, hogy lementem megnézni... Ilyenkor szoktam egy kamu pohár vizet inni, amit egyébként fönt is meg tudok tenni.

Csak akkor lehetek biztos az ételben, ha én csinálom. Éhes vagyok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr23907781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása