Cherbourg

Címkék: személyes kaja kirándulós

2012.02.13. 22:17

Ma délután fogott Annie, és elvitt Cherbourgba, mert még ott nem voltam. Mondjuk hatalmas dologról nem maradtam le, és kicsit hülyén is éreztem magam, hogy ennyit autóztunk miattam, de azért jó, hogy már ez a város is megvolt. 

Holnap én főzöm az ebédet, hortobágyi palacsintát és Gundel palacsintát - igyekeztem kevésbé sokkoló kajákat találni, és hát a palacsinta az nyerő náluk. Annie nagyon jól főz, de elég egyhangúan, és nem is túl nyitottak új ízekre - ebben is konzik, mint mindenben. Eléjük tennék egy mákos gubát vagy egy túrógombócot... Meséltem ilyenekről Annie-nak, és láttam rajta, hogy teljesen kétségbe van esve, hogy esetleg grízes tésztát kap vagy káposztásat... (: Vagy egy jó kis resztelt májat, mmm. 

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr494102706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása