Hideg-para

Címkék: személyes kirándulós

2012.02.02. 18:56

Noha itt a hideg azt jelenti, hogy néha már nappal is mínuszba megyünk, azért így hirtelen ez is sokk most nekünk, és persze pont az év leghidegebb napjaiban kaptam meg a Nike-tól rendelt karácsonyi ajándékaimat, és papírkutya vagyok kimenni. A négy dolgot két nap három dobozban kaptam meg, a cipőt ugyanakkorában, mint a két centis Nike+ szenzort, nagyon hatékonyan csomagolnak. 

nike.jpg

Szombat éjjel még talán a hó is esni fog! Nektek ez valószínűleg nem akkora öröm otthon. 

Kedden Mount Saint Michelen és Dinanban kirándultunk angol cserediákokkal, tök jó volt, főleg Dinan, mert arról semmit sem tudtam, így teljesen pozitív meglepetés lehetett. MSM hozta a várt szintet, de már annyit hallottam róla áradozni, hogy nem volt meglepetés. Képek jobbra avagy indafotón. 

Holnap mehetnék Párizsba az angolokkal, de a következő okok miatt nem fogok: 

  • 4:30-kor van indulás.
  • Kb 8 órát kell utazni ahhoz, hogy egy napot aztán eltöltsön az ember Párizsban. 
  • Csupa turistás dolgot fognak megnézni természetesen, hatalmas rohanásban. A program: Eiffel-torony, hajókázás, buszos városnézés, Montmartre. Eiffel-torony -8 fokban amúgy is móka lehet. 
  • Iszonyú hideg lesz. 
  • Szükség van rám itthon a magyar klubban (: 

Viszont hétfőn Cherbourg, azt még nem láttam. Jövő pénteken meg valószínűleg Caen az egyik évfolyammal, bár azt is láttam már párszor, de mégis értelmesebb kirándulásnak ígérkezik, mint a párizsi. 
Tegnap megismertem Maxot, élőben nem olyan fura, vicces dolgokat csinál, voltunk bowlingozni (nyertem három főből), a tengernél (részben ott dolgozik amolyan vízimentőként, nem igazán tudtam követni, mennyi mindent csinál és dolgozik), este meg Nadiával és Florral kocsmázni. A kocsmázást úgy képzeljétek, hogy Flor és Max sosem isznak alkoholt, Nadia bevállalt egy pohár sört, én meg egy forralt bort. Flor svéd, de Kolumbiából adoptálták, és egy őrült. Be nem áll a szája, ami nem lenne baj, ha nem dőlne belőle a hülyeség. A bárpultosba is belekötött párszor, szerintem már szívesen kidobott volna minket. De legalább egész este franciául ment a társalgás. Vagy hát franciául beszélt Flor, mi meg hallgattuk. 
Na, így áll a szociális életem, miután megpróbáltam feléleszteni.

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr144051533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása