Ma ismét az angolokkal kirándultunk, egy Cherbourg közelében lévő planetáriumba, majd a Cherbourg-i Cité de la Merbe. Ez utóbbiban akváriumok, búvárkodás-történeti kiállítás és nagyon sok tengeralattjáró van. Köztük egy elég méretes atomtengeralattjáró is, amibe be lehetett menni. Sajnos az egyórás városnézést másfélórás plázázás váltotta ki a semmi közepén (én azért az Auchanban el tudtam tölteni az időt, a bioválaszték például nagyon szép, és a sajtok fölött is eltöltöttem egy félórát szerintem), úgyhogy Cherbourg-t még nem láttam.

Kétszer ment fel bennem a pumpa a nap folyamán: egyszer ebédidőben, amikor végig kellett néznem, mennyi kaját dobnak ki az angol gyerekek, amit a francia szülők csomagoltak nekik. Egész szendvicseket, kibontatlan csipszeket (!), félig megivott üdítőket, gyümölcsöt, bármit. Ilyenkor tényleg a szívem szakad meg, főleg miután hazaérve pont ez a cikk jött szembe. Utaltam is nekik egy kis pénzt. Én valahol azért azt hittem, hogy a nyugati társadalomban a meki elvesztette már a varázsát, de ezek odáig vannak érte. És a hétvégén mit csináltatok? Tízen átjöttek hozzánk és mekit ettünk. Franciaországban. Szó szerint sikítozni kezdenek, ha meglátnak egy McDonalds'-t. Ilyenkor mindig attól tartok, hogy az én gyerekem is ilyen hülye lesz. 

Másodjára mikor kijöttünk a tengeralattjáróból, és azt hallottam, hogy milyen unalmas volt. Szerintem tök izgi volt, és nem is tudtam rendesen körülnézni, mert a kölkök csak végigrohantak az egészen, pedig még audioguide-unk is volt. 

Nem tudom, ha tanítanék, kiket tanítanék szívesen. Egyrészt nehezen viselem a butaságot meg az agressziót, másrészt viszont nincs kedvem elkényeztetett zsúrok fenekét nyalni. Nincs jó megoldás. 

Több kép indán

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr614073049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása