Vakbél

Címkék: személyes

2012.02.18. 20:34

Anniéknál aludtam. Kedd hajnal négy körül hasfájásra ébredtem. Nem múlt el, sőt. 7 körül hallottam, hogy Anniék felkeltek, kimásztam az ágyból, szóltam, hogy elég szar a helyzet, majd hánytam egy kis zöldet. Orvost 8-kor lehet felhívni, 10-kor fogad minket. Még néhányszor hányok. Orvos beutal a klinikára. Fájdalomcsillapító infúzióban, megváltás. Ultrahang, röntgen, délben műtenek. Azt mondják, hatalmas volt, nagyon gyulladt, megmutatják fényképen is.

Csütörtökön már kaptam egy kis üres levest, de nem sok köszönet van benne, harmadjára már a szagát sem bírom. Pénteken már felkelhetek az ágyból és elmehetek a vécéig, kiveszik az infúziót, már kapok joghurtot, almapürét és krémlevest. Egész biztosan volt benne lencse, ami a péntek éjjelemet még eléggé megkeseríti. Rengeteg eszük van. Ma kiveszik a csövet a hasamból, már egész egyenesen tudok járni, szilárd kaját kapok (életem legjobb reggelije volt a mai vajas bagett), megjön Gábor, boldogság. Immár "itthon". Még egy hétig naponta jön egy ápoló szurit adni meg kötést cserélni. Két hétig nincs meló. Persze jellemző módon amúgy is épp két hét vakáció van, amit leginkább egy csomó utazással akartunk tölteni, de hát ez most elmarad. Mint ahogy a tavaszi félmaraton is, mert három hónapig nem futhatok. Ez a legbénább az egészben.

A kórház egyébként nagyon szimpi volt, szép, modern és egyáltalán nem nyomasztó. Kétfős terem, külön mosdó. Szinte mindegyik ápoló borzasztóan kedves, az orvost nem sokat látom, de ő is nagyon rendes. Egy tanítványom (kongói) apukája mindennap benéz, szerdán többször is, hogy ne legyek egyedül. Annie (koordinátor) naponta kétszer látogat. Sophie (akinél lakok) is jön naponta, bár nem sokat tudunk kezdeni egymással. 

 

Hát ennyi. 

A bejegyzés trackback címe:

https://coutances.blog.hu/api/trackback/id/tr614131195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása